Nasza firma

SOTEKO > Nasza firma

ITCENTER – 22 LATA INNOWACJI PRZY OBSŁUDZE I WDRAŻANIU DZIEDZINOWYCH SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH

Nasza firma powstała z połączenia pasji informatycznej z umiejętnością rozpoznania potrzeb przedsiębiorstw. Profesjonalnie rozwiązaniami IT zajęliśmy się 22 lat temu, tj. w 1997 roku. Od początku postanowiliśmy skoncentrować się na dostarczaniu kompleksowej, kompletnej obsługi informatycznej dla Klienta biznesowego. Mając doskonałą orientację w organizacji procesów w przedsiębiorstwach i rozległe doświadczenie informatyczne potrafiliśmy szybko i skutecznie dostarczyć przedsiębiorstwom dopasowane do ich specyfiki systemy informatyczne.

  • 22
    lat doświadczenia
  • 330
    Ukończonych projektów
  • 200
    Zadowolonych klientów
  • 120
    Rozwiązań informatycznych
  • 66
    Specjalistów
  • 3
    Oddziały terenowe
  • 40
    Partnerów technologicznych
  • 9
    Działów kompetencyjnych
  • MY DZISIAJ - W ERZE TRANSFORMACJI CYFROWEJ

    Jako partner kilkuset organizacji, skutecznie wdrażamy kompleksowo rozwiązania i systemy informatyczne. Niejednokrotnie wytyczamy nowe trendy w rozwiązaniach infrastrukturalnych, systemowych, webowych i mobilnych, dostosowując się do najbardziej wymagających klientów.

    Również dzisiaj, w wrze transformacji cyfrowej, doskonale rozumiejąc potrzeby naszych klientów, pomagamy organizacjom na nowo zdefiniować ich biznesy i operacje, tak aby jak najlepiej wspierać ich główne cele, efektywność, wzrost i przewagę konkurencyjną na rynku. Transformujemy całe organizacje w doskonale funkcjonujące, inteligentne, ekosystemy elastycznie dostosowujące się do dynamicznego otoczenia.

    DOWIEDZ SIĘ, JAK NASZE SYSTEMY MOGĄ POWIĘKSZYĆ PRZEWAGĘ TWOJEGO BIZNESU

    Wdrażając nasze systemy specjalistyczne i branżowe (w tym SOTEKO), uruchamiamy zmiany na wszystkich poziomach w organizacji, nie ograniczamy się tylko do technologii. Głęboko i wnikliwie analizujemy strategię, modele biznesowe i procesy naszych klientów. Dbamy o to, aby zrozumieć oczekiwania i perspektywę możliwie dużej liczby interesariuszy. Jesteśmy zaangażowani na każdym etapie - od tworzenia koncepcji, planu, harmonogramu, wdrożenia po efekt końcowy. Realizacja projektów w duchu partnerstwa umożliwia nam poznanie organizacji klienta i opracowanie rekomendacji co do kierunków współpracy w przyszłości.

    Nasze innowacyjne, kompleksowe, zaawansowane systemy informatyczne dla biznesu dają olbrzymią przewagę operacyjną, szeroko optymalizują biznes (nie tylko transport) i koszty, pozwalają na znacznie więcej niż oferuje konkurencja.

    SOTEKO - KOMPLEKSOWY SYSTEM ZARZĄDZANIA LOGISTYKĄ USŁUG DLA PRZEDSIĘBIORSTW ZAJMUJĄCYCH SIĘ GOSPODARKĄ ODPADAMI

    System SOTEKO zintegrowany z BDO, został stworzony przez firmę ITCenter w odpowiedzi na wyzwania przedsiębiorstw zajmujących się gospodarką odpadami. Jest to rozwiązanie modularne, dostosowane do skali każdej działalności, a jednocześnie gwarantujące zapas technologiczny i nieskończone możliwości rozbudowy i integracji. System kompleksowo wspiera firmy zajmujące się gospodarką odpadami, posiada kilkadziesiąt branżowych funkcjonalności adresując kluczowe obszary tego oraz z wielu innych biznesów.

    DOŁĄCZ DO TRANSFORMACJI W KIERUNKU PRZEMYSŁU 4.0 Z PROFESJONALNYM PATNEREM TECHNOLOGICZNYM:

    Gwarantujemy:

    Gwarancja rozwoju systemu i zgodności z przepisami prawa przez okres 10 lat.
    Gwarancja zgodności technicznej i technologicznej
    Wsparcie eksploatacyjne
    Wysoki poziom kompetencji branżowych
    Zwrot z inwestycji
    Jakość i bezpieczeństwo

    Jakość i bezpieczeństwo

    Podstawowa działalność ITCenter to produkcja systemów wspomagania zarządzania oraz świadczenie zaawansowanych usług informatycznych. Oba te obszary wymagają systematycznej kontroli jakości i bezpieczeństwa informacji.

    Mając na uwadze stałe dążenie do dostarczania naszym obecnym i przyszłym Klientom najwyższego standardu jakości usługi oraz bezpieczeństwa, wdrożyliśmy Zintegrowany System Zarządzania zgodny z międzynarodowymi normami.




    Certyfikacja wg. normy ISO 9001:2015 obejmuje:

    Certyfikacja wg. normy ISO 9001:2015 obejmuje: Utrzymanie w ruchu systemów informatycznych oraz świadczenie usług (min. outsourcing IT, helpdesk, administracja systemowa, bezpieczeństwo systemów informatycznych). Produkcja, adaptacja oraz wdrażanie rozwiązań informatycznych do wspomagania zarządzaniem w przedsiębiorstwach.




    Certyfikacja wg. normy ISO/IEC 27001:2013

    Certyfikacja wg. normy ISO/IEC 27001:2013 obejmuje: Przetwarzanie informacji związanych z utrzymaniem w ruchu systemów informatycznych oraz świadczeniem usług (min. outsourcing IT, helpdesk, administracja systemowa i bezpieczeństwo systemów informatycznych). Produkcja, adaptacja oraz wdrażanie rozwiązań informatycznych do wspomagania zarządzaniem w przedsiębiorstwach zgodnie z dokumentem Deklaracji Stosowania wydanie 2 z dnia 10.03.2020.


    1997

    Maciej Węgrzecki powołuje Computer Media Consultants Spółka Cywilna – spółkę informatyczną zajmującą się doradztwem i dostawą sprzętu komputerowego oraz usług informatycznych dla małych przedsiębiorstw

    1998

    Zdobycie pierwszych 10 klientów (dla 6 z nich do dzisiaj świadczymy stała opiekę)

    1999

    Rozpoczęcie sprzedaży i wdrożeń oprogramowania ERP dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Tego samego roku zrealizowaliśmy kilka pierwszych wdrożeń modułu handlowego i finansowego.

    2000

    Mimo powszechnie panującej paniki, systemy działały bez przerw a my pozyskaliśmy kilku kolejnych dużych klientów, których potrzeby rozwinęły naszą ofertę w kierunku budowy infrastruktury teletechnicznej, dostawy rozwiązań głosowych kiedyś nazywanych centralami telefonicznymi 😉 systemów CCTV

    2001

    Rozpoczęliśmy wdrożenia rozwiązań do zarządzania sieciami sprzedaży detalicznej, urządzeń fiskalnych i wyposażenia sklepów. Dobrze wybraliśmy bo powyższe firmy są dzisiaj liderami rynku w swoich specjalizacjach, a nasza doskonała współpraca trwa do dziś.

    2002

    Przekształcenie Computer Media Consultants Spółka Jawna i rozszerzyliśmy ofertę o usługi programistyczne związane z budową rozwiązań komplementarnych do aplikacji WAPRO.

    2003

    Wprowadzenie od oferty specjalistycznych usług hostingowych pod marką Computernet, uruchomienie pierwszych serwerów usługowych i dedykowanego działu zdalnego Helpdesku

    2004

    Wydaliśmy pierwszą wersję sklepu internetowego i zrobiliśmy kilka witryn internetowych dla naszych klientów.

    Skromny sklep internetowy jest obecnie Platformą omnichannel pod nazwą OMNIcommerce

    2005

    Powstanie Działu Produkcji Oprogramowania.

    Dział do dzisiaj jest motorem napędowym naszego przedsiębiorstwa, dostarczając specjalizowanych rozwiązań softwareowych dla naszych Klientów

    2006

    Zajęliśmy się wdrażaniem oprogramowania specjalistycznego min. dla piekarni i cukierni oraz rozwiązań dla firm produkcyjnych. Opracowaliśmy szereg rozwiązań komplementarnych do nich.

    2007

    Poza świadczeniem stałej obsługi informatycznej dla ponad 50 klientów, zakończyliśmy kilka wdrożeń oprogramowania Asseco Wapro zintegrowanego z naszymi rozwiązaniami.

    2008

    Po 2 latach developmentu, powstaje pierwsza wersja systemu wspomagania magazynem klasy WMS (Warehouse Management System) oraz pierwsze wdrożenie i pierwsza integracja z aplikacją ERP oraz automatyką magazynu z regałami bibliotecznymi

    2009

    Powstaje pierwsza edycja platformy Ecommerce B2B oraz B2C, którą dzisiaj znacie jako Omnicommerce. W tym roku realizujemy pierwsze kilka wdrożeń w branży sprzedaży hurtowej.

    2010

    Powstanie Działu Administracji Systemowej odpowiedzialnego za zaawansowane zarządzanie systemami informatycznymi naszych Klientów oraz utrzymaniu w ruchu infrastruktury niezbędnej do eksploatacji kluczowych aplikacji biznesowych

    2011

    Wdrożenie kompleksowego systemu monitoringu ciągłości funkcjonowania infrastruktury oraz usług systemowych u naszych Klientów

    2012

    Powstaje rozwiązanie analityczne klasy BI (Business Intelligence) oraz pierwsze aplikacje mobilne wspomagające ekspedycję towarów z użyciem radioterminali. Zakończyliśmy realizację kilku projektów dużych migracji naszych Klientów do nowych lokalizacji, gdzie przygotowaliśmy pełną infrastrukturę teleinformatyczną oraz serwerownie.

    2013

    Pozyskaliśmy kolejnych klientów, wykonaliśmy modernizacje ich systemów informatycznych, wprowadziliśmy nowe standardy świadczenia usług w tym ticketing, billing online itp.

    2014

    Powstaje pierwsza wersja systemu klasy MES (manufacturing Execution System) o nazwie SOP (Systemu Organizacji Produkcji), rozpoczynamy współpracę z firmą Comarch

    2015

    Działamy pod nową nazwą ITCenter, wprowadzamy do naszej oferty nowe rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa systemowego, Dział Produkcji Oprogramowania opracowuje nowe wersje naszych produktów ITC WMS, ITC SOP oraz Omnicommerce




     

    2016

    Powstaje kolejny produkt flagowy, innowacyjny i unikalny w skali rynku System Organizacji Transportu i Pracowników Mobilnych

    2017

    Zmieniliśmy siedzibę, jesteśmy na ul. E. Romera 10 w Warszawie, gdzie dysponujemy przestrzenią do dalszego dynamicznego rozwoju.

    Intensywnie rozwijamy wszystkie nasze produkty i usługi. Powstaje kolejna, pełna nowych modułów, wersja platformy Omnicommerce, zakończyliśmy pierwsze wdrożenie Systemu Organizacji Transportu i Pracowników Mobilnych (dla ponad 100 użytkowników).

    2018

    Pozyskaliśmy nowych Klientów i kilku, kolejnych doświadczonych specjalistów: administratorów i developerów. Powstał Dział Usług Core’owych (Core Services) odpowiedzialny za projektowanie, uruchamiania i utrzymanie w ruchu strategicznych dla naszych Klientów usług realizowanych przez ich systemy informatyczne. Zrealizowaliśmy kolejne wdrożenia naszych produktów softwareowych.

    2019

    Nie zwalniamy!

    Otwarcie oddziału w Białymstoku gdzie powstał Dział Rozwoju Produktów, zbudowanie struktury sprzedaży regionalnej, a już wkrótce otwarcie oddziału w Katowicach i Gdyni

    Rozwiązania dla, Twojego sukcesu

    Telefonicznie

    Porozmawiaj ze specjalistą, który doradzi w wyborze dostępnych rozwiązań
    +48 22 888 50 00

    Online

    Poproś o spersonalizowaną wycenę, doradca skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.
    Poproś o wycenę

    Odwiedź nas

    Zapraszamy do naszego biura w Warszawie przy ulicy L. Kondratowicza 37
    Zobacz na mapie