System SOTEKO to rozwiązanie w pełni zintegrowane z BDO. Oznacza to, że ewidencja odpadów prowadzona jest w zgodzie z wymogami prawa i w sposób w pełni zautomatyzowany. Integracja z BDO gwarantuje właściwy obieg niezbędnych dokumentów, takich jak karty przekazania odpadów, czy KPOK. W systemie zastosowano rozwiązania wspierające zarządzanie procesami związanymi z odbiorem, transportem, przekazaniem, magazynowaniem czy utylizacją odpadów. System obsłuży przedsiębiorstwa zajmujące się gospodarką odpadami komunalnymi, przemysłowymi, zwierzęcymi, medycznymi czy weterynaryjnymi.
Ewidencja odpadów nigdy nie była tak prosta!
Zakres integracji z BDO:
- zbieranie i kontrola poprawności informacji o numerze rejestrowym, client id, client secret (przygotowanie panelu w domenie Zamawiającego hostowanego w ramach naszego systemu)
- odszukiwanie i auto aktualizacja w naszej bazie numerów MPD klienta
- odczyt KPO wystawionych w BDO i obsługa zmian ich statusów
- pobranie potwierdzenia wygenerowania KPO dla kierowcy i zapisanie go w SOT Mobile
- wystawianie KPO w imieniu klienta
- wyłączanie generowania zleceń dla klientów bez numeru rejestrowego, automatyczne włączanie po jego wprowadzeniu
- wysyłka informacji o kliencie którego Client ID / Client Secret jest niezgodne (np. rezygnacja z integracji)
- informowanie kierowcy o braku upoważnienia do operacji w imieniu klienta na BDO
- flagowanie KPO wystawionych przez klienta, gdzie niezgodna jest masa (przez kierowcę) i spalarnia (przez system)
- informacja o numerach MPD Klienta
- filtrowanie kontrahentów którzy wystawili KPO na Transportującego na dany dzień
- dodawanie KPO-K do BDO
- dodawanie KEO do BDO
- dodawanie KEO-K