Integracja z BDO

SOTEKO > Soteko > Integracja z BDO
  • obsługę KPO wystawionego przez Klienta (obsługa statusów)
  • obsługę niezgodnego KPO wystawionego przez Klienta (automatyczne informowanie klienta o niezgodnościach)
  • obsługę potwierdzenia wygenerowanego w aplikacji mobilnej
  • obsługę karty wewnętrznej
  • generowanie KPO w imieniu Klienta
  • import KPO wystawionych przez Klienta jako zgłoszeń realizacji usługi

Liczba obowiązków nakładanych na przedsiębiorców związanych z ochroną środowiska wzrasta co roku. Przykładem może tu być Rejestr-BDO. BDO to skrót od: „Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami”. Jest to system teleinformatyczny przeznaczony do prowadzenia ewidencji i sprawozdawczości odpadów. Wprowadzenie systemu BDO pozwala administracji rządowej i samorządowej skutecznie regulować gospodarkę odpadami i automatycznie wychwytywać nieprawidłowości.

Jak należy realizować obowiązek związany z BDO?

Firmy korzystające z bazy BDO, zobowiązane są do regularnego przekazywania informacji przez wypełnienie odpowiedniego formularza i wskazywanie w nim konkretnych odpadów, których dotyczy ewidencja. System elektroniczny BDO jest znacznym usprawnieniem procesu sprawozdawczego, który wcześniej polegał na tworzeniu i przekazywaniu dokumentów papierowych. Ewidencja odpadów dzięki wykorzystaniu odpowiedniej integracji z BDO oraz użycia elektronicznej bazy BDO może być jeszcze efektywniejsze a wykorzystanie dedykowanego oprogramowania zintegrowanego z BDO umożliwia znaczne uproszczenie i przyspieszenie działań oraz zmniejsza prawdopodobieństwo wystąpienia błędów.

Integracja z BDO wspomaga firmy w codziennej realizacji obowiązku związanego z ewidencją odpadów w BDO, pozwala na znaczne usprawnienie działań, oszczędza czas potrzebny na przekazywanie informacji, a dodatkowo zmniejsza ryzyko błędów.

Podstawowe funkcjonalności systemów zintegrowanych z BDO.

Integracja z BDO pozwala firmom uzyskać szereg korzyści oraz jeszcze sprawniej realizować obowiązki dotyczące gospodarki odpadami. Za pomocą integracji z BDO można korzystać z przykładowych funkcjonalności:

  • obsługa statusów – obsługa KPO wystawionego przez klienta
  • generowanie KPO dla klienta
  • automatyczne informowanie o niezgodnościach – obsługa niezgodnego KPO wystawionego przez klienta
  • obsługa karty wewnętrznej
  • import zgłoszeń realizacji usługi – KPO wystawionych przez klienta
  • obsługę potwierdzenia wygenerowanego w aplikacji mobilnej

W niektórych przypadkach integracja z BDO może zapewniać nawet więcej opcji, funkcjonalności i możliwości.



Ewidencja odpadów nigdy nie była tak prosta! Zobacz jak wykorzystanie systemów SOT/SOTEKO od ITCenter rewolucjonizuje branżę.

System SOTEKO to rozwiązanie w pełni zintegrowane z BDO. Oznacza to, że ewidencja odpadów prowadzona jest w zgodzie z wymogami prawa i w sposób w pełni zautomatyzowany. Integracja z BDO gwarantuje właściwy obieg niezbędnych dokumentów, takich jak karty przekazania odpadów, czy KPOK. W systemie zastosowano rozwiązania wspierające zarządzanie procesami związanymi z odbiorem, transportem, przekazaniem, magazynowaniem czy utylizacją odpadów. System obsłuży przedsiębiorstwa zajmujące się gospodarką odpadami komunalnymi, przemysłowymi, zwierzęcymi, medycznymi czy weterynaryjnymi.

Zakres integracji z BDO:

  • zbieranie i kontrola poprawności informacji o numerze rejestrowym, client id, client secret (przygotowanie panelu w domenie Zamawiającego hostowanego w ramach naszego systemu)
  • odszukiwanie i auto aktualizacja w naszej bazie numerów MPD klienta
  • odczyt KPO wystawionych w BDO i obsługa zmian ich statusów
  • pobranie potwierdzenia wygenerowania KPO dla kierowcy i zapisanie go w SOT Mobile
  • wystawianie KPO w imieniu klienta
  • wyłączanie generowania zleceń dla klientów bez numeru rejestrowego, automatyczne włączanie po jego wprowadzeniu
  • wysyłka informacji o kliencie którego Client ID / Client Secret jest niezgodne (np. rezygnacja z integracji)
  • informowanie kierowcy o braku upoważnienia do operacji w imieniu klienta na BDO
  • flagowanie KPO wystawionych przez klienta, gdzie niezgodna jest masa (przez kierowcę) i spalarnia (przez system)
  • informacja o numerach MPD Klienta
  • filtrowanie kontrahentów którzy wystawili KPO na Transportującego na dany dzień
  • dodawanie KPO-K do BDO
  • dodawanie KEO do BDO
  • dodawanie KEO-K

Chcesz dowiedzieć się jak usprawniliśmy procesy oparte o BDO? Zadzwoń do nas…

Telefonicznie

Porozmawiaj ze specjalistą, który doradzi w wyborze dostępnych rozwiązań
+48 22 888 50 00

Online

Poproś o spersonalizowaną wycenę, doradca skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.
Poproś o wycenę

Odwiedź nas

Zapraszamy do naszego biura w Warszawie przy ulicy L. Kondratowicza 37
Zobacz na mapie