Audyt logistyczny
W trakcie audytu chcemy poznać procesy logistyczne jakie wykorzystuje przedsiębiorstwo, rozpoznać występujące w nich zależności oraz określić złożoność.
Analiza funkcjonalna
W trakcie analizy chcemy jak najlepiej poznać oczekiwania i potrzeby funkcjonalne działów przedsiębiorstwa bezpośrednio objętych wdrożeniem jak i tych które skorzystają na nim pośrednio.
Integracja z systemem ERP stanowi ważny element wdrożenia. Umożliwia pobranie i zapisanie w systemie ERP informacji kartotekowych oraz wybranych typów dokumentów. Soteko integrujemy również z innymi systemami i aplikacjami przedsiębiorstwa.
Nie ma dwóch przedsiębiorstw charakteryzujących się identycznymi procesami. Z tego względu, częścią każdego wdrożenia jest adaptacja, zapewniająca Klientowi uzyskanie rozwiązania idealnie dopasowanego do jego oczekiwań, uwzględniającego wszystkie uwarunkowania w jego procesach.
Rozwiązanie klasy TMS+ jest ściśle procesowo powiązane z innymi operacjami realizowanymi w przedsiębiorstwie, z tego względu dostarczamy moduły które: umożliwiają dostęp do innych potrzebnych funkcjonalności.
Parametryzacja zaadaptowanej już aplikacji umożliwia rozpoczęcie pilotażu przez użytkowników z zastosowaniem ustawień aplikacji zbliżonych do ostatecznych.
W trakcie pilotażu na podstawie zgłoszeń użytkowników i obserwacji wdrożeniowców wprowadzane są poprawki do aplikacji wchodzących w skład Soteko. Tworzone są scenariusze zastosowania poszczególnych funkcjonalności oraz instrukcje stanowiskowe.
Uruchomienie produkcyjne systemu wiążę się z wykonaniem szeregu czynności związanych z ustaleniem faktycznego stanu na moment rozpoczęcia pracy z wykorzystaniem Systemu. Z chwilą uruchomienia wszystkie operacje muszą być wykonywane z wykorzystaniem Soteko.
TMS+ jest strategicznym komponentem ekosystemu informatycznego przedsiębiorstwa. Musi działać sprawnie i bezbłędnie, a zaobserwowane problemy eksploatacyjne muszą być szybko i skutecznie rozwiązywane przez producenta. Te właśnie założenia realizuje umowa SLA, która gwarantuje wysoką dostępność wsparcia eksploatacyjnego świadczonego przez naszych specjalistów oraz w razie potrzeby kompletne utrzymanie w ruchu.
Produkt informatyczny który nie jest rozwijany z czasem ulega degradacji funkcjonalnej. Soteko jest nieprzerwalnie rozwijany od ponad 10 lat. Nasi Klienci mają stały dostęp do aktualizacji, zapewniających nowe funkcjonalności, raporty oraz regularne usuwanie błędów z wykorzystaniem hotfixów. Z każdym rokiem przybywa modułów dodatkowych które integrujemy z Soteko, a których wykorzystanie umożliwia zastosowanie systemu w nowych obszarach organizacyjnych, w tym do kolejnych celów biznesowych.