Nasza firma powstała z połączenia pasji informatycznej z umiejętnością rozpoznania potrzeb przedsiębiorstw. Profesjonalnie rozwiązaniami IT zajęliśmy się 22 lat temu, tj. w 1997 roku. Od początku postanowiliśmy skoncentrować się na dostarczaniu kompleksowej, kompletnej obsługi informatycznej dla Klienta biznesowego. Mając doskonałą orientację w organizacji procesów w przedsiębiorstwach i rozległe doświadczenie informatyczne potrafiliśmy szybko i skutecznie dostarczyć przedsiębiorstwom dopasowane do ich specyfiki systemy informatyczne.
Jako partner kilkuset organizacji, skutecznie wdrażamy kompleksowo rozwiązania i systemy informatyczne. Niejednokrotnie wytyczamy nowe trendy w rozwiązaniach infrastrukturalnych, systemowych, webowych i mobilnych, dostosowując się do najbardziej wymagających klientów.
Również dzisiaj, w wrze transformacji cyfrowej, doskonale rozumiejąc potrzeby naszych klientów, pomagamy organizacjom na nowo zdefiniować ich biznesy i operacje, tak aby jak najlepiej wspierać ich główne cele, efektywność, wzrost i przewagę konkurencyjną na rynku. Transformujemy całe organizacje w doskonale funkcjonujące, inteligentne, ekosystemy elastycznie dostosowujące się do dynamicznego otoczenia.
Wdrażając nasze systemy specjalistyczne i branżowe (w tym SOTEKO), uruchamiamy zmiany na wszystkich poziomach w organizacji, nie ograniczamy się tylko do technologii. Głęboko i wnikliwie analizujemy strategię, modele biznesowe i procesy naszych klientów. Dbamy o to, aby zrozumieć oczekiwania i perspektywę możliwie dużej liczby interesariuszy. Jesteśmy zaangażowani na każdym etapie - od tworzenia koncepcji, planu, harmonogramu, wdrożenia po efekt końcowy. Realizacja projektów w duchu partnerstwa umożliwia nam poznanie organizacji klienta i opracowanie rekomendacji co do kierunków współpracy w przyszłości.
Nasze innowacyjne, kompleksowe, zaawansowane systemy informatyczne dla biznesu dają olbrzymią przewagę operacyjną, szeroko optymalizują biznes (nie tylko transport) i koszty, pozwalają na znacznie więcej niż oferuje konkurencja.
System SOTEKO zintegrowany z BDO, został stworzony przez firmę ITCenter w odpowiedzi na wyzwania przedsiębiorstw zajmujących się gospodarką odpadami. Jest to rozwiązanie modularne, dostosowane do skali każdej działalności, a jednocześnie gwarantujące zapas technologiczny i nieskończone możliwości rozbudowy i integracji. System kompleksowo wspiera firmy zajmujące się gospodarką odpadami, posiada kilkadziesiąt branżowych funkcjonalności adresując kluczowe obszary tego oraz z wielu innych biznesów.
Podstawowa działalność ITCenter to produkcja systemów wspomagania zarządzania oraz świadczenie zaawansowanych usług informatycznych. Oba te obszary wymagają systematycznej kontroli jakości i bezpieczeństwa informacji.
Mając na uwadze stałe dążenie do dostarczania naszym obecnym i przyszłym Klientom najwyższego standardu jakości usługi oraz bezpieczeństwa, wdrożyliśmy Zintegrowany System Zarządzania zgodny z międzynarodowymi normami.
Certyfikacja wg. normy ISO 9001:2015 obejmuje: Utrzymanie w ruchu systemów informatycznych oraz świadczenie usług (min. outsourcing IT, helpdesk, administracja systemowa, bezpieczeństwo systemów informatycznych). Produkcja, adaptacja oraz wdrażanie rozwiązań informatycznych do wspomagania zarządzaniem w przedsiębiorstwach.
Certyfikacja wg. normy ISO/IEC 27001:2013 obejmuje: Przetwarzanie informacji związanych z utrzymaniem w ruchu systemów informatycznych oraz świadczeniem usług (min. outsourcing IT, helpdesk, administracja systemowa i bezpieczeństwo systemów informatycznych). Produkcja, adaptacja oraz wdrażanie rozwiązań informatycznych do wspomagania zarządzaniem w przedsiębiorstwach zgodnie z dokumentem Deklaracji Stosowania wydanie 2 z dnia 10.03.2020.
Maciej Węgrzecki powołuje Computer Media Consultants Spółka Cywilna – spółkę informatyczną zajmującą się doradztwem i dostawą sprzętu komputerowego oraz usług informatycznych dla małych przedsiębiorstw
Zdobycie pierwszych 10 klientów (dla 6 z nich do dzisiaj świadczymy stała opiekę)
Rozpoczęcie sprzedaży i wdrożeń oprogramowania ERP dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Tego samego roku zrealizowaliśmy kilka pierwszych wdrożeń modułu handlowego i finansowego.
Mimo powszechnie panującej paniki, systemy działały bez przerw a my pozyskaliśmy kilku kolejnych dużych klientów, których potrzeby rozwinęły naszą ofertę w kierunku budowy infrastruktury teletechnicznej, dostawy rozwiązań głosowych kiedyś nazywanych centralami telefonicznymi 😉 systemów CCTV
Rozpoczęliśmy wdrożenia rozwiązań do zarządzania sieciami sprzedaży detalicznej, urządzeń fiskalnych i wyposażenia sklepów. Dobrze wybraliśmy bo powyższe firmy są dzisiaj liderami rynku w swoich specjalizacjach, a nasza doskonała współpraca trwa do dziś.
Przekształcenie Computer Media Consultants Spółka Jawna i rozszerzyliśmy ofertę o usługi programistyczne związane z budową rozwiązań komplementarnych do aplikacji WAPRO.
Wprowadzenie od oferty specjalistycznych usług hostingowych pod marką Computernet, uruchomienie pierwszych serwerów usługowych i dedykowanego działu zdalnego Helpdesku
Wydaliśmy pierwszą wersję sklepu internetowego i zrobiliśmy kilka witryn internetowych dla naszych klientów.
Skromny sklep internetowy jest obecnie Platformą omnichannel pod nazwą OMNIcommerce
Powstanie Działu Produkcji Oprogramowania.
Dział do dzisiaj jest motorem napędowym naszego przedsiębiorstwa, dostarczając specjalizowanych rozwiązań softwareowych dla naszych Klientów
Zajęliśmy się wdrażaniem oprogramowania specjalistycznego min. dla piekarni i cukierni oraz rozwiązań dla firm produkcyjnych. Opracowaliśmy szereg rozwiązań komplementarnych do nich.
Poza świadczeniem stałej obsługi informatycznej dla ponad 50 klientów, zakończyliśmy kilka wdrożeń oprogramowania Asseco Wapro zintegrowanego z naszymi rozwiązaniami.
Po 2 latach developmentu, powstaje pierwsza wersja systemu wspomagania magazynem klasy WMS (Warehouse Management System) oraz pierwsze wdrożenie i pierwsza integracja z aplikacją ERP oraz automatyką magazynu z regałami bibliotecznymi
Powstaje pierwsza edycja platformy Ecommerce B2B oraz B2C, którą dzisiaj znacie jako Omnicommerce. W tym roku realizujemy pierwsze kilka wdrożeń w branży sprzedaży hurtowej.
Powstanie Działu Administracji Systemowej odpowiedzialnego za zaawansowane zarządzanie systemami informatycznymi naszych Klientów oraz utrzymaniu w ruchu infrastruktury niezbędnej do eksploatacji kluczowych aplikacji biznesowych
Wdrożenie kompleksowego systemu monitoringu ciągłości funkcjonowania infrastruktury oraz usług systemowych u naszych Klientów
Powstaje rozwiązanie analityczne klasy BI (Business Intelligence) oraz pierwsze aplikacje mobilne wspomagające ekspedycję towarów z użyciem radioterminali. Zakończyliśmy realizację kilku projektów dużych migracji naszych Klientów do nowych lokalizacji, gdzie przygotowaliśmy pełną infrastrukturę teleinformatyczną oraz serwerownie.
Pozyskaliśmy kolejnych klientów, wykonaliśmy modernizacje ich systemów informatycznych, wprowadziliśmy nowe standardy świadczenia usług w tym ticketing, billing online itp.
Powstaje pierwsza wersja systemu klasy MES (manufacturing Execution System) o nazwie SOP (Systemu Organizacji Produkcji), rozpoczynamy współpracę z firmą Comarch
Działamy pod nową nazwą ITCenter, wprowadzamy do naszej oferty nowe rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa systemowego, Dział Produkcji Oprogramowania opracowuje nowe wersje naszych produktów ITC WMS, ITC SOP oraz Omnicommerce
Powstaje kolejny produkt flagowy, innowacyjny i unikalny w skali rynku System Organizacji Transportu i Pracowników Mobilnych
Zmieniliśmy siedzibę, jesteśmy na ul. E. Romera 10 w Warszawie, gdzie dysponujemy przestrzenią do dalszego dynamicznego rozwoju.
Intensywnie rozwijamy wszystkie nasze produkty i usługi. Powstaje kolejna, pełna nowych modułów, wersja platformy Omnicommerce, zakończyliśmy pierwsze wdrożenie Systemu Organizacji Transportu i Pracowników Mobilnych (dla ponad 100 użytkowników).
Pozyskaliśmy nowych Klientów i kilku, kolejnych doświadczonych specjalistów: administratorów i developerów. Powstał Dział Usług Core’owych (Core Services) odpowiedzialny za projektowanie, uruchamiania i utrzymanie w ruchu strategicznych dla naszych Klientów usług realizowanych przez ich systemy informatyczne. Zrealizowaliśmy kolejne wdrożenia naszych produktów softwareowych.
Nie zwalniamy!
Otwarcie oddziału w Białymstoku gdzie powstał Dział Rozwoju Produktów, zbudowanie struktury sprzedaży regionalnej, a już wkrótce otwarcie oddziału w Katowicach i Gdyni