Nasza firma

SOTEKO > Nasza firma

Od 1997 roku dostarczamy zaawansowane rozwiązania informatyczne

Nasza firma powstała z połączenia pasji informatycznej z umiejętnością rozpoznania potrzeb przedsiębiorstw. Profesjonalnie rozwiązaniami IT zajęliśmy się 22 lat temu, tj. w 1997 roku, w zupełnie innej epoce – zarówno informatycznie, jak i gospodarczo. Od początku postanowiliśmy skoncentrować się na dostarczaniu kompleksowej, kompletnej obsługi informatycznej dla Klienta biznesowego. Mając doskonałą orientację w organizacji procesów w przedsiębiorstwie i rozległe doświadczenie informatyczne potrafiliśmy szybko i skutecznie dostarczyć przedsiębiorstwom dopasowane do ich specyfiki systemy informatyczne. Nasza oferta szybko objęła wszystkie elementy systemu w warstwie teletechnicznej, sprzętowej oraz oprogramowaniu. Od kilkunastu lat budujemy również własne rozwiązania programistyczne i z powodzeniem implementujemy je w przedsiębiorstwach, w których ogólnodostępne standardy nie spełniają oczekiwań. W czerwcu 2019 otworzyliśmy oddział w Białymstoku. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszego nowego oddziału i do kontaktu.

Działamy skutecznie i operatywnie. Pracujemy w doświadczonym, bogatym w szerokie kompetencje i przekrojowe umiejętności zespole. Umiemy rozwiązywać złożone problemy związane z informatyzacją oraz utrzymaniem w ruchu systemów informatycznych. Dostarczamy rozwiązania dla Twojego sukcesu….

Zapraszamy do współpracy.

Gwarantujemy:

Gwarancja rozwoju systemu i zgodności z przepisami prawa przez okres 10 lat.
Gwarancja zgodności technicznej i technologicznej
Wsparcie eksploatacyjne
Wysoki poziom kompetencji branżowych
Bezpieczeństwo i zwrot z inwestycji

Jakość i bezpieczeństwo

Podstawowa działalność ITCenter to produkcja systemów wspomagania zarządzania oraz świadczenie zaawansowanych usług informatycznych. Oba te obszary wymagają systematycznej kontroli jakości i bezpieczeństwa informacji.

Mając na uwadze stałe dążenie do dostarczania naszym obecnym i przyszłym Klientom najwyższego standardu jakości usługi oraz bezpieczeństwa, wdrożyliśmy Zintegrowany System Zarządzania zgodny z międzynarodowymi normami.




Certyfikacja wg. normy ISO 9001:2015 obejmuje:

Utrzymanie w ruchu systemów informatycznych oraz świadczenie usług (min. outsourcing IT, helpdesk, administracja systemowa, bezpieczeństwo systemów informatycznych). Produkcja, adaptacja oraz wdrażanie rozwiązań informatycznych do wspomagania zarządzaniem w przedsiębiorstwach.




Certyfikacja wg. normy ISO/IEC 27001:2013

Przetwarzanie informacji związanych z utrzymaniem w ruchu systemów informatycznych oraz świadczeniem usług (min. outsourcing IT, helpdesk, administracja systemowa i bezpieczeństwo systemów informatycznych). Produkcja, adaptacja oraz wdrażanie rozwiązań informatycznych do wspomagania zarządzaniem w przedsiębiorstwach zgodnie z dokumentem Deklaracji Stosowania wydanie 2 z dnia 10.03.2020.


1997

Maciej Węgrzecki powołuje Computer Media Consultants Spółka Cywilna – spółkę informatyczną zajmującą się doradztwem i dostawą sprzętu komputerowego oraz usług informatycznych dla małych przedsiębiorstw

1998

Zdobycie pierwszych 10 klientów (dla 6 z nich do dzisiaj świadczymy stała opiekę)

1999

Rozpoczęcie sprzedaży i wdrożeń oprogramowania ERP dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Tego samego roku zrealizowaliśmy kilka pierwszych wdrożeń modułu handlowego i finansowego.

2000

Mimo powszechnie panującej paniki, systemy działały bez przerw a my pozyskaliśmy kilku kolejnych dużych klientów, których potrzeby rozwinęły naszą ofertę w kierunku budowy infrastruktury teletechnicznej, dostawy rozwiązań głosowych kiedyś nazywanych centralami telefonicznymi 😉 systemów CCTV

2001

Rozpoczęliśmy wdrożenia rozwiązań do zarządzania sieciami sprzedaży detalicznej, urządzeń fiskalnych i wyposażenia sklepów. Dobrze wybraliśmy bo powyższe firmy są dzisiaj liderami rynku w swoich specjalizacjach, a nasza doskonała współpraca trwa do dziś.

2002

Przekształcenie Computer Media Consultants Spółka Jawna i rozszerzyliśmy ofertę o usługi programistyczne związane z budową rozwiązań komplementarnych do aplikacji WAPRO.

2003

Wprowadzenie od oferty specjalistycznych usług hostingowych pod marką Computernet, uruchomienie pierwszych serwerów usługowych i dedykowanego działu zdalnego Helpdesku

2004

Wydaliśmy pierwszą wersję sklepu internetowego i zrobiliśmy kilka witryn internetowych dla naszych klientów.

Skromny sklep internetowy jest obecnie Platformą omnichannel pod nazwą OMNIcommerce

2005

Powstanie Działu Produkcji Oprogramowania.

Dział do dzisiaj jest motorem napędowym naszego przedsiębiorstwa, dostarczając specjalizowanych rozwiązań softwareowych dla naszych Klientów

2006

Zajęliśmy się wdrażaniem oprogramowania specjalistycznego min. dla piekarni i cukierni oraz rozwiązań dla firm produkcyjnych. Opracowaliśmy szereg rozwiązań komplementarnych do nich.

2007

Poza świadczeniem stałej obsługi informatycznej dla ponad 50 klientów, zakończyliśmy kilka wdrożeń oprogramowania Asseco Wapro zintegrowanego z naszymi rozwiązaniami.

2008

Po 2 latach developmentu, powstaje pierwsza wersja systemu wspomagania magazynem klasy WMS (Warehouse Management System) oraz pierwsze wdrożenie i pierwsza integracja z aplikacją ERP oraz automatyką magazynu z regałami bibliotecznymi

2009

Powstaje pierwsza edycja platformy Ecommerce B2B oraz B2C, którą dzisiaj znacie jako Omnicommerce. W tym roku realizujemy pierwsze kilka wdrożeń w branży sprzedaży hurtowej.

2010

Powstanie Działu Administracji Systemowej odpowiedzialnego za zaawansowane zarządzanie systemami informatycznymi naszych Klientów oraz utrzymaniu w ruchu infrastruktury niezbędnej do eksploatacji kluczowych aplikacji biznesowych

2011

Wdrożenie kompleksowego systemu monitoringu ciągłości funkcjonowania infrastruktury oraz usług systemowych u naszych Klientów

2012

Powstaje rozwiązanie analityczne klasy BI (Business Intelligence) oraz pierwsze aplikacje mobilne wspomagające ekspedycję towarów z użyciem radioterminali. Zakończyliśmy realizację kilku projektów dużych migracji naszych Klientów do nowych lokalizacji, gdzie przygotowaliśmy pełną infrastrukturę teleinformatyczną oraz serwerownie.

2013

Pozyskaliśmy kolejnych klientów, wykonaliśmy modernizacje ich systemów informatycznych, wprowadziliśmy nowe standardy świadczenia usług w tym ticketing, billing online itp.

2014

Powstaje pierwsza wersja systemu klasy MES (manufacturing Execution System) o nazwie SOP (Systemu Organizacji Produkcji), rozpoczynamy współpracę z firmą Comarch

2015

Działamy pod nową nazwą ITCenter, wprowadzamy do naszej oferty nowe rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa systemowego, Dział Produkcji Oprogramowania opracowuje nowe wersje naszych produktów ITC WMS, ITC SOP oraz Omnicommerce




 

2016

Powstaje kolejny produkt flagowy, innowacyjny i unikalny w skali rynku System Organizacji Transportu i Pracowników Mobilnych

2017

Zmieniliśmy siedzibę, jesteśmy na ul. E. Romera 10 w Warszawie, gdzie dysponujemy przestrzenią do dalszego dynamicznego rozwoju.

Intensywnie rozwijamy wszystkie nasze produkty i usługi. Powstaje kolejna, pełna nowych modułów, wersja platformy Omnicommerce, zakończyliśmy pierwsze wdrożenie Systemu Organizacji Transportu i Pracowników Mobilnych (dla ponad 100 użytkowników).

2018

Pozyskaliśmy nowych Klientów i kilku, kolejnych doświadczonych specjalistów: administratorów i developerów. Powstał Dział Usług Core’owych (Core Services) odpowiedzialny za projektowanie, uruchamiania i utrzymanie w ruchu strategicznych dla naszych Klientów usług realizowanych przez ich systemy informatyczne. Zrealizowaliśmy kolejne wdrożenia naszych produktów softwareowych.

2019

Nie zwalniamy!

Otwarcie oddziału w Białymstoku gdzie powstał Dział Rozwoju Produktów, zbudowanie struktury sprzedaży regionalnej, a już wkrótce otwarcie oddziału w Katowicach i Gdyni

  • 22
    lat doświadczenia
  • 330
    Ukończonych projektów
  • 200
    Zadowolonych klientów
  • 120
    Rozwiązań informatycznych
  • 66
    Specjalistów
  • 3
    Oddziały terenowe
  • 40
    Partnerów technologicznych
  • 9
    Działów kompetencyjnych
  • Rozwiązania dla, Twojego sukcesu

    Telefonicznie

    Porozmawiaj ze specjalistą, który doradzi w wyborze dostępnych rozwiązań
    +48 22 888 50 00

    Online

    Poproś o spersonalizowaną wycenę, doradca skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.
    Poproś o wycenę

    Odwiedź nas

    Zapraszamy do naszego biura w Warszawie przy ulicy L. Kondratowicza 37
    Zobacz na mapie